Circulația trenurilor pe ruta Cernele – Răcari – Filiaşi – Ţânţăreni, în județele Dolj și Gorj, este suspendată în urma unui incident în care un tren privat de călători a suferit avarii la pantograful liniei și linia de contact la ieșirea din stația Filiaşi. CFR SA a informat că se utilizează tracțiune Diesel doar pe tronsonul Filiaşi – Ţânţăreni, iar două trenuri de călători care deservesc rutele București Nord – Curtici și Arad – București Nord vor experimenta întârzieri cuprinse între 130 și 150 de minute, conform News.ro.

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a comunicat joi dimineață că, în cursul nopții de miercuri spre joi, circulația trenurilor pe relația Cernele – Răcari – Filiaşi – Ţânţăreni a fost închisă temporar din cauza unui deranjament provocat de un tren privat de călători care aparține operatorului Astra Trans Carpatic. „Trenul privat de călători a rupt pantograful și linia de contact la ieșirea din stația Filiaşi, deranjament care a provocat lipsa de tensiune pe relația Cernele – Răcari – Filiaşi – Ţăndărei. Menționăm faptul că personalul de specialitate al SRCF Craiova a intervenit încă din cursul nopții cu drezina pantograf pentru remedierea deranjamentului, în acest moment fiind în derulare lucrări de remediere și repunere sub tensiune a firului de contact doar între stațiile Filiaşi și Ţânţăreni. La această oră se circulă cu tracțiune Diesel, pusă la dispoziție de operatorul național doar pe intervalul Filiaşi – Ţânţăreni”, se menționează în comunicatul emis de CFR.

În intervalul necesar remedierii deranjamentului pentru repunerea sub tensiune, două trenuri de călători au fost temporar oprite pentru a permite intervenția cu drezina pantograf. Astfel, trenurile IRN 78, care circulă pe ruta București Nord – Curtici, vor înregistra o întârziere de 150 de minute, în timp ce trenul IR 1822, care operează pe ruta Arad – București Nord, va ajunge la destinație cu o întârziere de 130 de minute. Conform CFR, până la finalizarea intervențiilor și repunerea sub tensiune a liniei de contact și a ultimei secțiuni CF, Filiaşi – Ţânţăreni, trenurile Regio care tranzitează această porțiune vor fi tractate cu locomotivă Diesel.

Sursa: Digi24.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.