Se fac ultimele pregătiri pentru deschiderea Centurii Slatina, inaugurarea celor 20 de kilometri de Drum Expres fiind promisă pentru joi, 28 iulie. Compania de Drumuri a convocat miercuri comisia tehnică pentru recepția tronsonului Balș – Slatina – Valea Mare, unde UMB a anunțat finalizarea lucrărilor.

Practic, între Pitești și Craiova, de joi, se va circula pe 40 de kilometri de Drum Expres care ocolesc orașele Balș și Slatina, sufocate din cauza traficului de tranzit (n.r. Centura Balș de 19 kilometri a fost deschisă în primăvară). Legătura cu DN 65 Pitești – Craiova se face la nodul rutier de la Valea Mare, pe lotul 3 al UMB, transmite Asociația Pro Infrastructură.

„Joi se inaugurează DEx12 Centura Slatina! Astăzi se desfășoară procedurile de recepție pe cei 21,35 kilometri dintre nodurile Piatra Olt și Valea Mare, parte din Drumul Expres Craiova-Pitești. Deschiderea traficului ar urma să se facă mâine, 28 iulie, timp necesar ca antreprenorul să pună la punct ultimele detalii în nodul Valea Mare (Slatina Nord-Est). Pe forumul PeUndeMerg.ro găsiți noutăți în timp real. Împreună cu cei 18,5 dintre Piatra Olt și limita cu tronsonul 1 la vest de Balș inaugurați pe 21 aprilie, cei 21,35 de kilometri care ocolesc Slatina sunt primii kilometri de drum expres veritabil din România și sunt o gură de oxigen atât pentru șoferii aflați în tranzit care economisesc cel puțin o oră, cât mai ales pentru locuitorii celor două orașe”, transmite API.

Lucrările pe primul lot al Drumului Expres Craiova – Pitești sunt oprite și nu se vor termina la sfârșitul anului, conform contractului, a anunțat, în urmă cu o săptămână, premierul Nicolae Ciucă, joi, în județul Olt, după o verificare alături de ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a primelor două loturi unde lucrează Tirrena Scavi (Italia) și firmele din grupul UMB. Pe primul lot, Craiova – Robănești (17 km), antreprenorul din Italia are mare întârzieri și probleme financiare, stadiul fizic de execuție fiind de aproximativ 52%. Tirrena Scavi mai are alte două mari șantiere, Centura Timișoara Sud și modernizarea Centurii București Nord între DN 2 și A2, de asemenea proiecte mult întârziate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.